Coraz więcej dużych firm modowych czy kosmetycznych część swoich działań kieruje w stronę ekologii i dbania o środowisko. Włoska marka Etro chce razem w WWF działać na rzecz ochrony wilków. To przecież wilczyca według legendy przygarnęła i wykarmiła założycieli Rzymu.
Etro ma pomóc finansowo w projektach chroniących wilki i ich naturalne środowisko zwłaszcza przed kłusownikami. Ma też wspierać WWF Italia w kampanii uświadamiającej i edukującej społeczeństwo w zakresie ochrony zwierząt. Coraz więcej włoskich firm pokazuje, że los zwierząt i środowiska nie jest im obojętny.
Wilk we Włoszech jest od bardzo dawna zagrożonym gatunkiem. Założyciele firmy Kaen i Veronica Etro podkreślają, jak ważnym aspektem jest dbanie o otaczającą nas naturę. Partnerstwo z WWF jest wynikiem potrzeby konkretnych działań na rzecz przyrody, której wszyscy jesteśmy częścią. Marka jest znana z zaangażowania w akcje społeczne związane ze zrównoważonym rozwojem i ochroną środowiska naturalnego. Sami szukają rozwiązań jak pozyskiwać materiały na ubrania z recyklingu i dawać im nowe życie. W minionym roku ogromny zachwyt wzbudził projekt kurtki wykonanej z butelek pochodzących z recyklingu.